fredag den 26. februar 2010

Kjole


Ja mig og min veninde skulle ud og shoppe lidt men inde vi gjorde det sad vi og kiggede på Gina Tricot's hjemmeside en kvinde side med tøj jeg fandt en gulekjole og hende en lilla kjole rigtig dejligt fik den købt og betalt så venteder bare på den kommer med posten i næste uge bliver så dejligt at få lidt nyt tøj igen igen som jeg heletiden får (: GLÆDER mig til den kommer bliver så nice at få noget nyt til skabet fik osse idag købt en taske og sko til kjolen rigtig dejligt (: Kjolen skal jeg have på til Malle's 18 års fødselsdag... Bliver rigtig sjovt til hendes fest og jeg bliver så fin hehe med alt det jeg skal have have på bliver jeg da en hel millonær hvis man kan sige det hehe men glæder mig bare noget så meget til at få den kjole håber jeg da kan passe den når den kommer (: Kan jeg nok godt...

Ingen kommentarer: