fredag den 1. januar 2010

Nytår 2009/10


Igår aftes var det så nytår som jeg skulle fejer på Hørup brandstation jeg var glad som altid og var det osse hele aften vi fik rigtig godt mad at spise og vi spillede nogen rigtig fede spil men i den tid vi var på brandstationen var der slet ikke nogen udrykning overhovedet ved ikke om der var nogen efter vi to hjem omkring halv to tiden men osse lige meget... Vi hyggede os rigtig meget da vi kom hjem sad vi og så lidt tv da nogen ringede på døren klokken lort tak for det da Malle, Michelle Og Morten man kunne sagtens høre det var jer og så skal der lige hilses og siges det ikke første gang de gøre sådan noget det faktisk 5 gang eller sådan noget rigtig træls men lige meget nu ikke det jeg skal snakke om nu men at jeg hyggede mig rigtig meget oppe på Hørup brandstation min kæreste Jens var osse med og sikke mange sms man dog kan få på sådan en hellig aften hehe men jeg hyggede mig rigtig meget mere end jeg aldrig før har gjort...

Ingen kommentarer: