lørdag den 6. marts 2010

Malle's 18 år's fødselsdagsfest

Min kjole kom i tirsdag det var bare rigtig dejligt (: Prøvede den og kunne passe den YES nå men nok om den kjole skulle til Malle's fødselsdag igår det var bare noget så dejligt at komme ud og give den rigtig gas (: Jeg havde inde jeg to afsted med Jens fået sminket mig taget det fine tøj på og fået sat håret så vi kunne komme afsted og så var det jo godt med noget mad som hendes mor havde lavet og sikke dejligt det var smagte rigtig godt (: Men fuck hvor havede vi det dog bare sjovt til den fest har ikke i langtid kunne smile og have det så sjovt som den aften det endt jo med Jens kørte os i byen og to hjem til mig for at sove og så kunne jeg feste vider nede i byen fuck det var længe siden jeg sidste havde været i byen ca 1 år tror jeg det var fandt ud af det var herre sjovt hvis bare ikke GLOBE var så snottet af fuld møgunger mellem 16-22 år :O det kunne jeg ikke så godt have fordi jeg nok ikke er så ung mere selv om min sind er ung hehe men fuck jeg havde det sku mega sjovt den aften nat (: TAK MALLE OG ALLE JER ANDRE...

Ingen kommentarer: