onsdag den 4. marts 2009

Fest & Farver


Ja jeg to så hjem fra mor for at gå til fest det var da meget hyggeligt men da jeg kom hjem gjorde jeg mig klar og lækker til en fest det nu hygge skulle over til lea for at feste troede ikke jeg kendt nogen da jeg kom der over men viste sig jeg kendt 5 og det var jo dejligt for fik snakket en del med dem alle sammen og det nyd jeg jo vi spillede så *Røvhul* flere gange det var nu meget sjovt og jeg drak cola ville ikke drikke som altid sådan er jeg... To hjem til Lars sener men sener hjemme ved Lars to jeg hjem til mig selv igen synes ikke jeg skulle have forladet festen den var jo så sjov vi sang jo sing start så jeg skulle ikke være gået men gjorde jeg ved en rigtig dum fejl men det lære man da vel af hehe (: Lea og de andre tak for en kanon og hyggelig fest det må vi gøre igen en anden gang... Elsker at feste med dem da det jo er en dejlig ting...

Ingen kommentarer: