lørdag den 14. marts 2009

Fødselsdag & Fødels på en gang...


Ja det så idag min kære bror blev 12 år gammel og vi skulle over til ham at fejer fødselsdag men der sket så noget om morgen inde vi skulel afsted min søster på 20 måtte føde en søn pga hun ingen fostevand havde i maven det lidt trist for det var jo 3 måneder for tidligt men barnet overlevede fødslen så det jo bare dejligt så må vi se hvad der sker i fremtiden med bette mand *Jonas* Som er hans navn (: Smukt navn (: Men vi mig og søster Pia var over med Eva så hun kunne øve sig til gymnastikopvisningen som var dagen efter hehe *sms* Men vi kom til min brors fødselsdag vi var mange 16 mennesker til fest rigtig hyggeligt at se hele familien igen min kusine på 3 og min søster på 5 de havde det godt nok sjovt det er jo bare dejligt de kunne lege sammen (: De to små hehe det så sødt når børn har det sjovt og kan grine sammen (:

Ingen kommentarer: