onsdag den 25. februar 2009

Malerier


Ja jeg maler en del fik i julegave en dejlig malerkasse er rigtig glad for den kasse så ligger det ikke og flyder inde i min stue jeg har så idag malet en del maleri alså kun 2 men ja jeg har lavet en del maleri jeg sælger man kan få et bllede af mig hvis man betaler en pris for billedet billedet får du med ramme i sølv så du betaler gode penge og det ikek dyrt man kan osse få billedet med noget på så koster det fra 20-??? kr mere end hvad et maleri koster...

Priser:

20x20 = 50 Kr
18x24 = 80 kr
24x30 = 100 Kr
30x40 = 140 kr
40x40 = 160 kr
40x50 = 180 kr
50x60 = 200 Kr
60x80 = 240 kr

Jeg elsker at lave malleri og brug forskellige ting på dem det så dejligt at kunne slappe af med et maleri i hånden har lavet så mange alle kan ses inde på facebook mine bedste maleri kommer her ind så i kan se hvad jeg laver (: Det bliver rigtig godt at høre jeres mening om tingene osse...

Maler meget børnebilleder de er så søde at se på jeg synes osse de er dejlige da børn let kan se hvad de ligner og det er jo en dejlig ting at de kan fortælle hvad de ser på det ellers ville det være udurlig at lave hehe (: Jeg elsker at male (: Men jeg maler osse andet end bare børnebillede for der skal osse være noget for voksne da de osse skal kunne købe nogen uden at det skal være til deres barn...

Ingen kommentarer: