tirsdag den 24. februar 2009

Ostepops


Fandt lige den fedeste pose ude i skabet OSTEPOPS Kims det bedste af det bedste man kan ikke som mig leve uden en pose af dem i ny og næ for de smager så mega godt kan godt lide de smager af os de smager bare så fantasik at man næsten får en orgasme af dem når man spiser dem men har et kæmpe tip til bruger der ikke vil have eller som hader oste finger mener virkelig det er et kanon tip...


Tipet: Man tage rog putter dem op i en skål men første skal man købe en pose og så åben den og så i en skål ud over det finder du to kinapine og bruger dem til at tage dem med du får ikke ostefinger mere når du spiser dem sådan det osse en meget sjov måde at få chips på og skal så hils at sige min veninde der gav mig tipet har gjort det letter for mig at undgå det sider i tøjt tæppet og andre ting som man tør fingerne af i så vil sige *BRUG DET NÆSTE GANG DU SPISER KIMS OSTEPOPS* Mit råd... (: Håber der ude i verden er nogen der kunne bruge mit tip til noget og måske prøve det næste gang man spiser de dejlig ostepops for jeg elsker dem...

Ingen kommentarer: