tirsdag den 24. februar 2009

Voksnen hjælp


Ja havde besøg af denne herre der kom for at snakke med mig han var der i 3 kverter hvor vi sad og snakket om mange ting omkring mig for at finde ud af hvad jeg skulle have hjælp til og hvad jeg ikke skulle have hjælp til han var så inde på et kursus på Augustenborg syghus et 18 ugers hvor man får hjælp til at komme over sin deprassion og finde ud af hvad der i vejen psylogoer teapoter er med i de 18 år hvor du får hjælp til at gå ting og sager for at få en til at elske sig selv og andre øvelser kunne nu være meget godt for mig måske hvem ved det kommer an på en prøve så det jo bare godt nok men da han gik tænket jeg over en del og sener fik jeg bare de dumme tanker igen om det nu osse var en god ting at be om hjælp ude fra eller om jeg selv kunne klar dem følger mig bare så total dum over det men er jeg sku ikke for fik at vide af ham det er godt jegg tør inddømme mine fejl og indrømme jeg har brug for hjælp.

Jeg ved ikke hvorfor jeg skal have de følser jeg har omkring mig selv bebeder mig selv så fucking meget ja undskyld jeg bander men kan ikke se hvorfor lille mig skal have det som jeg har det og det er sku så FLOVT at finde ud af det at jeg har det som jeg har det en dum sygdom hader det virkelig meget at have det sådan...

Ingen kommentarer: