tirsdag den 24. februar 2009

Hygge med Lars


Ja sådan noget spontan har jeg så aldrig gjordt sad og snakket med ham vi havde bare kun snakket sammen i 2 dage før vi så hinanden og det var sådan lidt spontan han bor så osse i den by jeg borer i Sønderborg men alså det der spontan har jeg aldrig gjort men det var nu da lidt sjovt afligvel at prøve hehe (: Men vi var så oppe ved ham jeg gav ham et knus han virkede flink fra starten af og mere jeg sad og snakket med ham sød var han osse men alså det hele løb af med os og klokken blev mange fordi vi bare havde sidet og snakket og snakket og atter snakket men det var så hyggeligt at side og snakke med ham for jeg snakker ikke så godt med nogen fra starten af og det var bare så dejligt endelig at have fundt en at snakke så godt med jeg kunne nu godt lide det hehe (: Men da han kørte mig hjem købet vi lidt hygge og to hjem til mig hvor vi så en film og så to han hjem hehe (: rigtig hyggelig aften vi skal så ses igen og han synes godt om mit selvskab og jeg om hans det jo bare dejligt (: endlig at have nogen at være sammen med i sin hjem by vi har så aftalt en tur til ikea på fredag bliver mega hygge (: <3

Ingen kommentarer: