tirsdag den 10. februar 2009

World of warcraft



Jeg spiller en bruger der hedder warlock gnom og elsker at spille med denne charter herr kommer der lige nogen oplysninger om figuren på dansk fandet en hjemmeside hvor det hele stod på har bare smidt det hele er ind på min blog om den håber i der ude kunne bruge det til noget men smider osse lige linket til siden så i kan finde den og læse om andet af spillet der inde men alså jeg bruger mange timer på spillet kan godt være jeg er nørdt med stort N men er STOLT af det og det er jeg rigtig glad for hehe (: Jeg elsker virkelig at spille det spil og kan ikke undvære spillet men det skal så osse siges det ikke hver dag jeg gider side 3-4 timer for an spille nogen gange kun ½ time andre slet ikke og det jeg glad for for man skal heller ikke spille 24 timer i døgnet efter mit hovede men sådan er det med nogen de kan jo slet ikke undvære spillet men alså det er efter hver persons smag og behage for nogen kan slet ikke lide spille synes ikke rigtig man kan sige man ikke kan lide det når man ikke har prøvet spillet det bare min mening om det hehe men alså elsker spillet...

Her er noget om min Charte jeg spiller (Gnom warlock)

Warlock pvp


Warlocks er rigtige gode i pvp hvis man kan finde ud af at styre dem. De kan være meget svære at styre i starten, men når man først har lært dem er de hammer gode. Det man skal vide med locks er at de som regel er dem der bluver nuket først på. Derfor ville jeg klart anbefale at man har en høj resilience inden man går i arena.

Der findes mange gode pvp speccs, men der er 2 speccs som jeg bedst kan lide.

Den ene er Aff specc. Det har en høj damage og giver dig liv tilbage med siphon life. Det gode ved det specc er at der er mange dots du kan putte på dit target. Men der er mere godt ved speccet og det er at howl of terror bliver instans. Så det ville sige at du kommer til at lave meget damage, men det bliver svært for dig når du møder meele. Så du skal have nogen gode team mates for at have dette specc.

Her er linket til speccet -link-

Det andet specc er Demon/Dest. Det her specc bruger jeg selv, dit pet får høj damage og du får mere spell damage. Det der er mere godt ved det er at du kan gå i metamorphosis form, som gør at du får 600% mere i armor. Det ville sige hvis der er nogen meele folk på dig så går du i formen og så kan du ikke lave lige så meget damage. Men det dårlige ved det er at locks kan banish dig, paladins kan gøre at du får turn in evig på dig. Din damage kommer også til at lægge lidt højt på shadow spells.

Her er linket til speccet -link-

Det sidste specc er Dest. Det her specc er bedst hvis det er 1vs1, det er fordi man som regel ikke når at oplade alle sine lange gode spells i arena. Men speccet gør at du får en høj shadow damage og du kan få nether protection på dig så du bliver immune for de fleste spells. Du får også shadowfury så du kan stunne dit target for 3 sek. Som også meget godt.

Her er linket til speccet -link-

Det du skal gå efter i armor skal være: Spell damage, resilience, og stamina. Det er de 3 vigtigste ellers skal du bare gå efter lidt int du når sem regel aldrig at bruge alt dit mana.

Tips: Lav altid healthstone til jer begge eller så mange nu i er.

Lav en spellstone eller en Firestone og putte det på dit våben.

Husk altid at banish warlockens pet eller hvis han går i meta form skal du banish ham.

Brug dit fear så meget du kan det er noget at det vigtigste ved locken.

Lad være med at bruge dit death coil for hurtigt, kun hvis det er nødvendigt.

Hvis du er i 3v3 eller op efter lav soulwell, du kan ikke lave soulwell i The ring of valor.

Brug din healthstone før du når 20% ellers kan en warrior execute dig.

Så håber du kommer der ud af.

Ingen kommentarer: