tirsdag den 10. februar 2009

Søs Michele fylder 20 år (:


Min kære søster har fødselsdag idag hun fylder 20 år og er 5 måneder hen i hendes gravidet hun skal føde en dejlig lille dreng som jeg glæder mig meget til hun er nu en dejlig søster jeg gav hende 4 dvd gyser film i fødselsdagsgave det var noget hun blev rigtig glad for det jo bare godt hun gjorde det så var der da noget der kunne glæde hende det jeg da meget glad for hvad skulle hun uden sin søster hehe (: Jeg elsker hende mega højt som alle mine andre søster men alså vi fik god med som hun havde lavet det smagte kanont godt vi skal have resterne imorgen og det bliver bare lækket igår der bagte jeg kager med min søster på 5 år rigtig hyggeligt hun er nu osse en dejlig søster elsker hele min dejlig familie de nu alle sammen mega dejlig men vi fik fejet hendes dejlig fødselsdag og det gik jo godt fik osse kager sener på aften hehe (: På billede kan du se hende i 4 månede i dec hun skal føde den 10 juni 2009 glæder mig rigtig meget til fødelsen når han er født det bliver nu dejligt hun er store hehe men det en dejlig rund mave gravide mennersker er charmerne at se på og det jo bare dejligt de er det hehe (: Elsker hende...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fødselsdag også er der et juletræ i baggrunden?? har I ikke fået det væk endnu?? eller I har måske juletræer til fødselsdage også??

Dytbat sagde ...

Haha det billede fra jul af (: