fredag den 6. februar 2009

Besøg :s


Havde besøg i 2 dage af en ven fra Herning som var så oppe at køre at han tog onsdag aften en taxi ned til mig for 2500 kr så man da viste lidt meget forelsket hvis man gøre sådan noget så om fredagen siger han til mig hans far er røget på sygehuset ja dum undskyldning tænker jeg så for jeg følger det er en undskyldning for at komme af med mig og ikke snakke med mig igen skriver så til ham efter han var gået han skriver så bare ilm til mig istedet for at skrive noget ordligt noget jeg fatter bare hat af om han mente det han sagde til mig eller om det bare var for at gøre mig glad jeg ved ikke en skid lige nu er osse ligglad hvis han ikke kan lide mig som jeg er så kan han da bare gå sin vej for det her gøre mig mere ked synes bare godt han kunne sige sandheden til mig end ikke at gøre det han har ignorert mig hele dagen og ikke skrivet en eneste gang efter den ilm jeg fatter ikke hvorfor han er sådan synes bare godt han kunne være ærlig end ikke at være det over for mig hader folk der lyver over for mig han har osse været på skype hele dagen så fatter bare hat af noget som helst men håber da han i løbet af et par dage siger sandheden til for jeg skriver ikke før han kommer med sandheden...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Han var da ikke særlig sød..
Hmm..