søndag den 1. februar 2009

Festlavnsfest (:


Igår aftes holdt mig og min veninde Pia festlavnsfest hvor vi alle skulle være klædet ud jeg var så gået hen og fået hænge røv som bare ikke sad behagligt det var lidt neden men skulle jo være bøssepopdreng og de har hængerøv så men alså det hele gik meget godt alle morede sig og vi fik da osse drukket lidt hvis ikke meget hehe *sms* (: De første gæster dukket op og så kom der flere og flere til i alt var vi 13 mennesker så det var en dejlig hånd fuld vil jeg hils og sige hehe (: Vi start med at slå katten af tønde det endt med Jean fik den slået ned og bang sagde det og slikke flyd ud over det hele hehe (: Bagefter havde vi så en spise konkurrence med hvor vi spiste en bolle uden at bruge hænderne hvor jeg stoppet musiken ind i mellem hvor der ikke måtte tykkes og Thomas som var så hurtig blev vinder af denne fine konkurren (: *gg* Sener hen på aften havde vi en flaske konkurrence hvor man skulle have en blyant mellem benene og få den ned i flask vi fik da grinet meget der for det så virkelig mega sjovt ud (: Pia var den heldig vinder og Filip fik anden pladsen sener hen begyndt nogen af gæsterne at spille et sjovt kort spil som hed * Regler * Det endt med at de i over ½ time skulle bruge ordet fisse hver gang de havde sagt en sætning og Alex som var så sjov at finde på den sætning hehe typisk ham at komme på det gjorde han osse sidt vi holdt fest men han kan fandem hold gang i selve festen så det jo bare dejlig nogen blev mere fulde end andre og nogen havde det mere sjovt end andre jeg var så heldig ikke at måtte drikke så jeg lod være hehe (: Men havde det sjovt afligevel hehe (: Men ville nu sige det var virkelig en kanon fest og næste gang bliver det maskebal så det bliver sku sjovt (: Glæder mig allere til næste gang vi skal fejer en fest...

En lille video klip fra festen...



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey.. :)
Hvordan går det?
Jeg sidder her ved computeren og kan endelig slappe lidt af. Har lige været en uge i militæret og lidt under 4 måneder venter forude endnu. o.O
Det var rigtigt hyggeligt til festen, husker godt spillet "regler", vi havde det hylmorsomt.. ;) Også alle jeres underholding, med kåring af bedst udklædte, bolle-spisning og div, var også godt planlagt.
Ser frem til endnu en hyggelig fest, så vi må jo håbe at jeg kan komme med.. ;)

Fra Sarah.

Anonym sagde ...

fed fest og god beskrivelse, men synes du har glemt en vigtig detaje med at der var en der hoppede på at man kunne skrue ned for musikken ved at trykke på Alt + F4.

men endnu en god fest der blev holdt i sønderborg