fredag den 30. januar 2009

Pia udlært spisning ude


Fredag den 30 januar 2009 var hele familien indvittet ud at spise da min kære søster var blevet udlært som pædago det var rigtig hyggeligt vi kommer der ned og ind sætter vi os alle ved det store bord der var sku mange mennesker der nede mødt en jeg kendt hehe (: ud over det fik vi buffe det var rigtig hyggeligt det smagt godt og vi havde det rigtig sjovt men jeg kunne ikke lad være at snakke med min svorger heltiden sad ved siden af ham og kommentart nogen lækker fyr der heltiden gik forbi tror han var mega træt af jeg heltiden sagde noget om dem hehe (: men sådan er det at være single kan ikke lad være med at snakke om den hehe min søster på 5 år blev vildt glad da hun fik sig en fed lækker is (: Og så smilet hun helt vildt over hele 5 øren hehe (: Det var nu en rigtig hyggelig aften jeg kunne godt lide maden stemningen m.m. (: TAK SØSTER...

Ingen kommentarer: