torsdag den 29. januar 2009

Grineflip WHAT ?


Grineflip med Martin... Vi sad og cam på msn & sad og snakket i heartsæt HOLLYFUCK hvor jeg bare lige pluselig begyndta t grine over en eller anden latterlig ko HOLLYFUCK hvor var det endlig meget sjovt har aldrig grinet så meget som jeg gjord på det tidspunkt jeg fik det flip i over 10-15 min ved ikke hvad der sket med mig men FUCK hvor fik jeg bare griner på det var så sjovt at jeg bare ikke kunne holde op den sade bare * A like to muuuh muuuh * - * You like to muuuh * de sætninge blev brugt flere gange og kunne bare ikke lad være med at grine over det for det var fandem så sjovt og Martin som jeg sad og snakket med ryst flere gange over hovedet og fattet bare nada af hvad der sket hos mig for hver gang han to en pistacie nød kunne jeg bare ikke lad være med at grine og jo mere han åbent den mund jo mere begyndt jeg at grine tihi jeg er en tosse hovede idag kan bare ikke hold op med at grine hehe man skulle viste have taget et billede af det så i kunne have set hvor sjovt jeg så ud i hovedet da jeg grinede men det lige meget for jeg vil ikke vise det frem hehe sider lige nu selv og griner hehe (:

Den syngene glæde ko - Klik her for at se den...


Ingen kommentarer: