torsdag den 29. januar 2009

Min søs dimision (Udlært pædago)


Min søster var så heldig i sidste uge at bestå med et 7 tal i et af fagen og i det så kan man kalde hende for den heldige pædago hendes uddannelse har taget ca 4½ år da hun 1 år holdt fri pga rejse med kæresten som faktisk var god men ud over det så synes jeg virkelig hun har klarede den rigtig godt og synes det strækt gået af hende at hun virkelig tur at tage sig god tid til den uddannelsen bare vi andre kunne det men noget andet synes virkelig hun har klarede sig flot igennem skolen og selv uddannelse hun har haft nogen fede praktikpladser især på Sønderborg syghus hvor hun var på børneafdellingen hun havde endda kun været der i 1 uge og så var hu roset til skyerne det er så flot gået og det sjove her i år er at hun fik stillingen som pædagomedhjælper i nybølbørnhuset og ja det sjove af det hele er at der har mig og min søster gået som barn det er dejlig men her fra 1 februar har hun fået en stilling som pædago det er så godt gået søster...


Igår Onsdag den. 28 Januar 2009 var jeg ude på seminart for at fejer min kære søster men ud over det var jeg osse ude for at fejer min kære veninde Maike (Efterskole veninde) Men synes det fedt at de to har kunne klar sig igennem den uddanelse da jeg som person synes dette er en meget svære uddannelse men det er så godt gået af alle dem som blev pædago (: Er stolte af dem alle sammen der ude men ud over det fik vi set en opvisning som jeg viser her på klippet nede i bunden af denne her blogger og til sidste fik vi frugt chips vin vand og jucie det var da dejligt med noget gratis drikkelse hehe (: Det var nu en dejlig oplevedes at måtte være med til sådan noget jeg var sammen med min svorger og stedmor der ude det var nu rigtig dejligt (: Jeg er glad for jeg to med to nu bussen hjem fordi min svorger skulle ud og spise så han gav penge til bussen en dejlig køre tur (:

Video klip af opvisningen fra dimisionen
(Ikke så god kvallitet)




Ingen kommentarer: