torsdag den 29. januar 2009

Min eks Martin Fogtmann


Min kære eks Martin synes han skulle læse det der stod i en mail jeg første havde sendt til familien men synes han betyd en del for mig synes jeg han skulle læse den og det gjorde han og bagefter skrev en dejlig mail til mig selv om jeg ikke kunne se noget som helst af det der skulle passe men jeg har da fået noget ud af mailen lidt men det ikke meget men det kan være det kan hjælpe mig en del vider i mit liv jeg synes mine bruger på min blog skulle have lov at læse denne mail så jeg vil her med sætte den ind på min blogger... Han er en dejlig knægt og en rigtig god ven for mig han betyder faktisk en del for mig og er glad for det venskab ham og mig har det rigtig godt (: Han er bare så sød ved mig selv om jeg har svært ved at takke ham...

Hey Smukke

Nu sidder jeg her og skal gøre noget jeg aldrig har været ret god til..... nemlig at forklare og beskrive ting eller følelser......men prøver.... Jeg sys du er sød og dejlig..... kan godt lide din væremåde.... det at du er dig selv og ikke behøver spille en anden end den du er.

Men en anden ting er også at du er sød mod folk.... du snakker pænt til andre og siger søde ting så man kun kan komme til at holde af dig og føle at man er noget værd. Husker stadig da du lavede morgnmad til mig.... wow.... det er der ALDRIG nogen der har gjort før.... ikke engang min mor hehe..... Men det betød utrolig meget for mig.

Det var måske en lille ting men det betød virkelig meget for mig....... men det er vel sådan noget du kan finde på for at værre sød mod andre. Hmm og du sagde du sys at du var tyk..... well sys jeg nu ikke..... vil nok sige du er det der hedder erotiskbuttet..... og det kan jeg godt lide. Kan godt lide at der er noget at holde af og holde om..... at værre skide tynd gør ikke en lykkelig..... eller lækker for den sags skyld..... Men kan jo kun sige hvad jeg syntes..... altså min mening..... og jeg sys altså du er lækker..... og vil vove at påstå at jeg har set dig på en måde som ikke alle har..... så jeg ved hvad jeg taler om når jeg siger at du altså er lækker og faktisk har en rigtig god krop...... Og har endnu ikke set dig hvor du ikke gik i tøj der så smart og godt ud....... og meget af det tøj du har vist mig du vil ha ser utrolig godt ud..... glæder mig til at se dig i det hehe.

Men som vi snakkede om igår..... når man har det skidt kan man ikke selv se hvor lækker man er..... men det betyder ikke at din skønhed er forsvundet..... den er der stadig og alle andre kan se det...... du kan bare ikke selv...... Så lyt til dem du stoler på siger sandheden og tro på dem..... sæt deres mening højere end din egen.... for når man har det skidt så mister man sin dømmekraft overfor sig selv også blir man nød til at stole på sine nærmeste når de siger du ser godt ud...... Og husk..... sminke kan bruges i mindre mængder.... alligevel ingen der gider værre sammen med en sminkedukke og modetøj er kun et bevis på at man har for mange penge.

Martin Fogtmann

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Wow med billed og det hele.... havde jeg ikek lige regnet med da du spurgte om du måtte bruge min mail hehe men det er ok....
Håber det kan hjælpe dig.... for du fortjener det.

Martin aka Nordland