torsdag den 19. februar 2009

Voksnen hjælp


Ja jeg lå og så da en vis herre fra kommunen lige pluselig ringede jeg havde ikke troede jeg ville få hjælp men det vil jeg han virkede så rar at snakke med men ved ikke rigtig om jeg kan få tiltro til ham men nu må vi se om jeg kan det håber jeg kan tage mig sammen til at få sagt tingene til ham og sådan noget men alså nu må vi se om jeg kan få taget mig sammen nu når jeg virkelig får hjælp er såp glad for at folk vil hjælpe mig så meget som de endlige gøre det er så sku så dejlig han spurgte osse ind på nogen ting jeg havde svært ved at få sagt til ham men alså det hele skal nok gå så længe jeg bare får hjælp det min dumme sygdom hader den så meget man bedre ikke om hjjælp og andre gøre det ikke en skam at be om hjælp det gøre det hele bare meget meget bedre (: det jo bare dejligt er blevet mere glad efter folk kan se jeg virkelig har brug for hjælp håber min læge sagsbehandler og så vider kan se jeg er glad for den hjælp jeg f¨år fra folk min familie mine venner er der osse for mig og det er jeg taknemmelig for... Min hjælper skal komme 1-2 gange i ugen for at se om jeg får gjort de ting jeg skal have gjort det er jo så dejligt med hjælp...

Ingen kommentarer: