lørdag den 14. februar 2009

Hygge med min veninde (:


Jeps skulle alså tidligt op min veninde ville hygge med mig da det jo er valetinsdag og jeg som veninde havde jo en gave til hende men ja den var ikke dukket op endnu en halskæde hvor på fransk der stod Du den bedste og jeg kunne jo ja selvfølgelig ikke få den endnu da den ikke var færdig iiiih alså jeg hader det men alså vi gik op og ned af gågaden vi hyggede os og sådan noget det var rigtig dejlig sner på dagen to vi i kvikley og fik os en bid mad hun var søde at give dressert lækket en bananspirt hehe smagte kanont men ud over det fik jeg en nøglering til min mobil osse af hende rigtig sød som hun er fik jeg en taske med gaver i mange dejlige gaver sikke da søde min veninde er elsker hende meget højt derfor hun osse skulle have den halskæde der fordi hun betyder en del for mig mere end nogen andre veninder gøre hun er min bedste veninde hun er jordens bedste veninde kan og vil ikke uden hende hun er alt for mig rigtig meget endda jeg kan ikke uden hende da hun hjælper mig igennem mange ting og det vil jeg ikke miste da hun er den der hjælper mig meste af alle personer jeg elsker hende meget meget højt...<3

Ingen kommentarer: