torsdag den 19. februar 2009

Facebook


Jeg er så skide træt af facebook lige nu da de har slette min profil ja og de vil fandem ikke give mig den tilbage jeg er så sur over det at jeg kunne slå dem der lavet siden fordi jeg ikke må få min profil tilbage skal så oprette en ny og mange af mine gammel venner vil ikk en gang godkende mig nogen er sur over jeg har 2 profil siger de men det har jeg ikke en sku da jeg kan sku ikke gøre for facebook har slettet min profil for hvad jeg ved af så har jeg ikke gjort noget der inde jeg ikke må da jeg ikke spammer eller ligger nøgen billeder ud og ja det kan mine venner være vidner på for jeg er typen der gøre sådan noget alle de billeder og alle de 650 venner jeg havde skal jeg til og finde igen er sku så træt af det nu det fandem anden gang det sker jeg ved så ikke om der er nogen der ude som har misbrugt min konto men nu har jeg ny og hvis de sletter den flipper jeg mere ud end jeg gøre lige nu er sku så sur over den måde at blive behandlet på det kan de sku da ikke være bekendt bare sådan lige at slette en alså deaktiver min profil jeg hader det så meget må de om har lavet en ny profil og prøver at genskabe det jeg havde ): så hvis du er en af mine venner som lære denne her blog og som har facebook ja så add mig på facebook så vil jeg blive mega glad hedder Lise Lorenzen der inde elsker jer alle sammen venner...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du tror ikke det er fordi du er så overaktiv at det betegnes som spam