fredag den 23. januar 2009

Mangle på positive ting...


Positive ting
(Kan ikke komme ud af min mund)

Jeg kan slet ikke se hvorfor jeg skal gå rundt og sige fede søde ting om mig selv jeg lider af meget lidt selvtillig og det er der sku mange der har fundt ud af jeg kan ikke se hvorfor jeg skal være glad for mig selv ikke en gang mit hår eller briller kan jeg lide på mig selv følger heltiden jeg er tyk efter jeg fik gjort noget ved mig selv har det ikke en gang hjælpe følger mig bare heltiden GRIM men prøver og prøver at være positive omkring mig selv men hjælper ikke venner der ude prøver heltiden at få mig vendt men hjælper ikke en skid jeg vil så gerne kunne sige noget godt om mig selv vil så gerne kunne sig jeg ser godt ud men nej kan jeg bare slet ikke jeg har så meget svært ved det og jeg prøver heltiden at tage billeder men hjælper det nej det gøre det slet ikke ved ikke hvad jeg skal gøre ved ikke om jeg skal op give det at sige jeg ser sød ud men dt vil slet ikke kunne komme ud af min mund overhovedet for jeg kan slet ikke sige noget sødt om mig selv må nok se det fra en anden siden men kan ikke...

Hader mig selv rigtig meget...!

Kære venner...

Nogen der kan give en grund eller en ting
jeg kan gøre for at se positiv på mig selv
selv om jeg ikke kan så HJÆLP mig hvis
du vil så prøv det bedre jer om det hjælp
mig nu så godt i nu kan...

Håber på hjælp...

Mange takker...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg vil hellere end gerne hjælpe.... men ved bare ikke rigtigt hvad jeg skal gøre så du må selv sige til hvad du vil ha mig til..... Martin