fredag den 23. januar 2009

Livet det gøre ondt ):


Livet kan være svært nogen gang nogen gang så svært at man ikke selv ved hvem man er jeg har så svært ved at se mig selv i spejlede og sige jeg er smuk selv om det er meget svært folk omkring mig siger deres søde ord til mig men nej jeg kan ikke tro på det mere for jeg har så svært ved at tro på det folk siger da jeg så tit har oplevede sårhed i mit liv kan ikke fatte folk som jeg holder af eller elsker kan sige de vil "ALDRIG" sår mig men nej det gøre de jo i sidste ende jeg fatter ikke hvorfor jeg heltiden skal såres hvorfor jeg heltiden skal kaste i en spand og tror man bare kan lukke låg på mig sidste dag sagde en fyr til mig du er "underlig" Ja så tænket jeg hvorfor er jeg mund underlig han gav mig så osse svare færre nok men kunne han ikke have sagt det pæner end at såre mig og hvorfor skal en eks heltiden skrive noget som bare såre en mere og mere selv om man virkelig har lyst til at kaste ham væk selv om dette er meget svært jeg fatter ikke hvorfor i fyr gang på gang skal skrive søde ting til mig og så ikke mene det kunne i ikke tage og lad være med at gøre noget så i ikke sår mig mere end jeg er i forvejen...Jeg græder dag ind dage ud og jeg vil helst ikke se det i mine øjne mere jeg kan snart ikke klar det mere det hele mit hjerte er så knust at det ikke kan lappes sammen mere jeg ved ikke hvorfor det ikke kan det jeg kan ikke se noget positiv mere fordi den eks jeg troede var prinsen to jeg fejl af ): tror bare jeg skal stoppe med at skrive bliver bare mere og mere trist end jeg er i forvejen håber bare folk der ude kan tage og skrive det de mener og gøre det de mener jeg er ved at være træt af at folk sår mig gang på gang det gøre bare så ondt når i gøre det håber bare jeg kan se lyst på det en dag end at side og være så ked som jeg er...

Fatter ikke livet kan være så svært...

Kan du fatte det er hårdt for mig lige nu håber bare nogen kan komme med et RÅD om hvad jeg skal gøre for at folk kan lide mig og hvordan jeg kan få hjælp jeg fatter ikke jeg skal såret så HJÆLP mig så du sød...

Ingen kommentarer: