torsdag den 22. januar 2009

Hos sagsbehandlen & lægen...


Ja så igår var jeg hos lægen & min sagsbehandler jeg skulle være der kl 9 hos min sagsbehandler jeg havde så taget fejl af dagene for det var jo første den 22 jeg skulle have været hos hende min sagsbehandler men alså det var godt der var en der ikke kom til mødet så jeg kunne komme til det var jo bare rigtig dejligt men jeg havde så min tante Dorthe med så jeg havde lidt støtte det jo altid dejligt at have en med der sådan ved lidt om tingene osse det jo bare dejligt at have ende med (: hvis jeg ikke have hende med havde jeg ikke fået fortalt alt det som jeg gerne ville til dem men hun er god til at hjælpe til så det bare dejligt men jeg havde så frygt det ville gå rigtig dårligt men det gik lige den modsatte vej det jo bare dejligt...

Min læge havde så sendt en lægeafklaring som ikke kunne godkendes fordi han havde været så dum at glemme halvdelen på den men det fik vi så på plads det jo dejligt og ud over det fik vi snakket om min sygdom m.m og jeg fik lov at være sygmeldt 1 månede det dejligt vi gik der fra og var så ude og hygge os lidt inde vi skulle til lægen da vi så kom der op og kom ind til ham fik vi fortalt at lægeafklaringen ikke var iorden og det kunne han godt se han lavet en ny og gav os den med men jeg fik osse fortalt at mine piller ikke virkede som de skulle da jeg vældt om af dem flere gange ikke vældt om men var på vej til det så fik nogen nye piller som skulle virke bedre * Venlafaxin orifarm * får 75mg det ikke så meget som jeg fik før men håber da de virker bedre end dem jeg fik før men nu skal jeg så bare oven på igen så jeg kan komme til at smile mere end jeg gøre men får så osse psykologhjælp og får måske osse hushjælp men det skulle vi vente af med og se for det kunen jo godt være jeg kunne gøre tingene selv det ved man jo ikke men nu må vi se hvordan det hele går jeg håber bare jeg får det bedre med min derpassion så jeg ikke skal gå og være nedtrygt mere det gider jeg ikke være men her inde på bloggen kan i følge med i hvad der sker med mig så osse kan få et indblik i hvad og hvordan jeg har det med mig selv og hvordan jeg får det frem over og jeg fik så osse lov til at være sygmeldt i 12 uger...

Ingen kommentarer: