mandag den 7. april 2008

Mit live & Hvem er Dytbat?


Vil lige lave en lille beskrivelse af mig selv så i kan vide hvem jeg endlig er.

Jeg er sku en tøz på 25 år som hedder Inge-Lise Julius Lorenzen og er fra det sønderjyske by som hedder Søndeborg som man nu kalder det nu til dags efter mit hovede jeg bor snart i en 2 værelses lejlighed da jeg ud af 9 person var den heldige at få boligen min nye bolig er på 55 kvm så jeg skal ikke klage hehe (: jeg er rigtig glad for jeg fik den.

Jeg er den pige som mange vil kalde omsorgsfuld og meget menneske glad og ja det vil jeg kun give dem ret i for det er sjælent jeg ikke er det for er rigtig glad for at have besøg så det nok derfor jeg glæder mig rigtig meget til at få min bolig ud over det er jeg typen der elsker at bruge tid på at indrette og gøre tingene bedre ved at shoppe hehe *sms* er der ikke mange piger der gøre det bruger mange penge på det hehe jeg elsker osse at side ved min computer som jeg nu var så heldig at få af min eks hehe jeg elsker at lave grafik og hjemmesider denne blog har jeg oprettet for det var letter for mig at have den på min hjemmeside gider ikke side manuelt og gøre det hele det sku da mega meget arbejde i hehe jeg elsker osse at bruge tid på at forkæle den jeg elsker som jeg ikke har endnu men som jeg håber snart kommer hehe *sms* er JORDENS størreste romantiker så det sku sagt gøre det osse over for venner selv om man måske gøre det meste over for den man elsker hehe men alså kan ikke se noget problem i man gøre det over for vennerne også...

Jeg elsker at lave maden og ansrette den til folk fordi jeg en gang var i gang med kok uddannelsen jeg går lige nu på noget der hedder A2B som er et jobkursus hvor man lære ting om sig selv som amn ikke viste i forvejen på dette kursus skriver man osse ansøgninger hvor jeg lige i øjeblikket søger en læreplads som mediegrafiker har i alt iår sendt 4 som er forlidt jeg vil gerne op på ca 150 eller mere i år fordi jeg har sat mig et mål med at i 2009 skal jeg have en læreplads håber jeg da det sker hehe men alså synes det ferre at jeg har sat mig det mål du kommer alså osse længer med mål faste mål i livet...

Jeg har en familie min mor & far er skilt og har været det siden jeg var helt lille 4 år gammel har kunne leve med det i mange år så mund ikke jeg kan leve med det endnu jeg har 4 søskende 3 tøsser og 1 bror min søster Pia som er 23 år gammel er min ægte søster Michele på 19 Eva på 5 er på min mors side og er halv søskende min bror Patrick er 11 år gammel og er på min fars side så ja har en del søskende og er glæde for dem alle sammen på hver deres måde...

Jeg bruger osse en del tid i et fitness det vil jeg gerne bruge en del tid på så jeg kan få tabt mig mere end jeg har har sådan ca tabt 26 kg lige nu og skulle gerne af med 30 endnu så jeg nede på 65 kg ca hehe men alså folk siger du tosse du vejer da ikke så meget jo jeg gøre er ikke den kønneste pige på denne jord hehe men alså nu vil jeg til at smutte lidt så jeg kan komme vider vi snakkes skrives ved en anden god gang...

Ingen kommentarer: