mandag den 7. april 2008

Velkommen til min online blog...

Her kan du få en masse ting at vide og Dytbat hvad hun laver i fritiden & hverdagen ud over det kan komme ind i en meget spændene univers hvor du blandt andet kan høre se og læs om hvad jeg bruger min dejlig verdag på hvad jeg fortager mig m.m und over det vil jeg osse smide billede videoblog på min blog så i osse kan se hvem jeg er og så i kan se nogen ting jeg bruger og gøre i min hverdag...

Man kan osse hygge sig ved at vadde rundt i min blog for at finde sjove og underlige ting jeg har brugt min hver dag på måske finder du noget som er meget spændene så du får lyst til at komme igen og se mere om mig håber jeg da.
Alt indhold på siden er forbudt at bruge til sine egne ting du kan spørge pænt om det er iorden så kan vi tage den derfra.

Min online blog er for familie venner & bekendt som vil kende mig mere endn de gøre som vil indvide sig i mit liv.

Håber i kan lide min blog og finder den spændene nu vil jeg daffe ud og begynde at gøre den meget spændene så i kan finde på at komme forbi igen.

Ingen kommentarer: