lørdag den 8. maj 2010

Optaget (:


Weee kom hjem igår aftes og fandt ud af jeg skulle tomme postkassen som jeg tit glemmer men gjorde det så og i postkassen var der brev fra skolen troede ikke mine egne øjene da jeg åbent den der var brev fra skolehjemmet og jeg havde fået en plads der så nu kunne jeg ående lettet op (: Kom på cam med Dennis og jublet som det første da jeg så ham for at fortælle jeg var optaget to jeg mit brev frem hehe men glad det var jeg og skulle bare ud med det hehe (: Kunne ikke lad være så nu kan jeg godt glæde mig over at starte i skole (: Og jeg glæder mig bare noget så meget til at flytte til Odense har så mange venner der over at det halv kan være nok væk fra det hele her nede bliver lidt trist men osse dejligt fordi jeg elsker byen og savnede den så det går nok (: GLÆDER mig monster meget til at komme igang...

Ingen kommentarer: