søndag den 9. maj 2010

Ny tunnika

Så gik jeg i postekassen idag selv om jeg ikke plejer at gå i den men så var den der og den var kommet min tunnika fra Gina Tricot en total fed butik på nettet jeg er glad for den (: Men farven på den var lidt andelse fra billede til virkelighed men lige meget for fed det var den alså og jeg kunne endda passe den så det var bare total dejligt (: Dennis synes osse den sad pænt på mig så det jo bare godt nok (: Har så fundt meget andet jeg kunne tænke mig fra den side af men det køber jeg nok første når jeg har rå til at købe det (: Men glad er jeg for den (: Gav kun 129 kr for den synes ikke det var så dyrt igen synes det var rigtig billigt...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

vi er to piger på 19 og 20 år som har fuldt med i din blog. kommer der ikke snart nye inlæg? vi synes dit tunnika og alt dit andet tøj er rigtig pænt og vi vil gerne have flere tøjinlæg til indspirasion.

ps. forsæt det gode arbejde du har gjordt med bloggen. :-) :-) :-)